Yeehoooo!

Idag var det U-DM på nacka hundungdom och jag tävlade i seniorhandling, freestyle och agility! Jätte skoj! I handlingen tävlade jag med Leo och vi hamnade på sista plats av två tävlande men ja fick väldigt fina kommentarer så det var skoj! I freestyle VANN vi!!! Jippi! Distriktsmästare 2008! Nu är vi kvalade till U-SM i Göteborg och får hela resan betald med mat och boende. I agility var Deppe jätte duktig och diskade sig inte men han fick ett antal felpoäng. Leo var ännu duktigare och slutade med 5 fel:) Ja det blev alltså en riktigt lyckad dag i solskenet. Min solbränna blev ännu värre. Shit det är så varmt som i tropikernahahahha.

Igår kom Ida och Yoggie hit för att käka lite och kolla på Eurovision vilket var väldigt roligt! Tyvärr gick det ju inte så bra för Sverige men vad ska man göra? Sånt är livet Perelli ibland måste man förlora!
Nu ska jag gå å lägga mig till kojs. Så får jag hoppas på en lyckad dag imorgon:) Ha det gött. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Vanessa&Singha

Grattis! :D

2008-05-25 @ 22:24:54
URL: http://www.freewebs.com/aussiebus
Postat av: Elin B

Ett stort grattis. Kul att det gick bra och inte nog med vädret, vilken lycka. sol och värme hela dagen. så skönt. Ja juste du har juh sommarlov ditt lyllo, själv går man och dör av längtan till sommarlovet. :) hare bra

2008-05-25 @ 22:42:12
Postat av: ida

GRATTIS!:):):)

2008-05-26 @ 18:23:40
Postat av: Anonym

Jättekul :)Grattis grattis (jag var ju domaren, höhö).



=) jag tränade idag btw, lust å dansa i morgon? eller var det teatern då? smsa mig!

2008-05-27 @ 22:20:41
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0