Örtagården + avslutning på agiltykursen

Igår träffade jag Yoggie och Ida i stan. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle äta lite god mat på den vegetariska restaurangen Örtagården. Vi hade självklart jätte trevligt och efter att vi var mätta och belåtna slank vi in en stund på donken och kilade sedan vidare från Östermalm till T-centralen. Det var ju riktigt härligt väder igår:)

Senare på kvällen var det avslutning på agilityn och Deppe var som vanligt super duktigt och Leo fick självklart också hänga på vilket han tycker är uber skoj! Vi sprang två olika banor plus att vi körde en maxbana som avslutning vilket betyder att man ska ta så många hinder som möjligt. Tyvärr hamnade vi typ sist vilket jag måste skylla på banan. Den var ju gjorde så att man hela tiden visade med höger hand vilket jag försöker lära Deppe men vi är tyvärr inte klara ännu. Men de andra hundarna var välförtjänta sina placeringar. Alla hundar på kursen har verkligen blivit ortoligt duktiga! Jag vill önska alla lycka till i framtiden på tävlingar och träningar:)

Kram från mig:)

En del va agilitygänget!

Foto: Mimmi Grafström
 
Deppe med sin Superroliga leksak i munnen!


MIn ursköna lilla Ponke!


Deppe du är bara för söööt!


Öronen! HAHA


Såklart att Leo gubben också får vara med på bild!

Foto av övriga bilder: Karolina Niczko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0