Linköping imorgon!

Jippi imorgon drar jag ner med Karro och King till Linköping för att tävla två gånger officiellt i freestyle! Först blir det tävling mitt i city och sedan åker vi in till klubben för att köra på ett lugnare område:) Det ska bli hur spännande som helst! Man undrar hur det ska gå? Själva resan blir i alla fall skit rolig med så bra sällskap:)

När jag sedan kommer hem ska jag snabbt rusa vidare mot Krusboda för att fira Anna och hennes kompis Astrid som fyller 18 år! Det ska bli riktigt roligt att få träffa alla komffakompisar igen!

Idag blev jag utelåst vilket resulterade i att jag och mina små raringar vandrade hem till Frillan för en mysig hemmakväll med godmat och jordgubbar! Det var ju en helt underbar kväll idag! Vilket väder!!! Yehooo!

Nu ska jag gå till kojs! Sovgott.
Här kommer lite bilder från U-DM som vi vann!!!
 Vi får se om grabben har lika bra kontakt imorgon!?


Vilding!


HAHA

Foto: Karolina Niczko

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilka fina bilder =)

2008-05-31 @ 09:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0