Klar med teatern!

Jaa nu har man äntligen blivit klar med uppsättningen "Björnen" av Tjechov. Vi spelade på Playhouse vilket var väldigt kul. Allt gick riktigt bra för alla skådespelare även om jag kom av mig lite då och då. Avslutningen på pjäsen blev riktigt fin med en lååååånng kyss:)Hahahah

Ja nu sitter jag här väldigt trött och utmattad. Mamma kom hem från Barcelona idag så jag och lillsyrran fick precis lite presenter. Jätte fina nattkläder och strumpor. Mysigt. De andra presenterna ska få vänta till den stooora dagen! Den 9 juni såklart då blir man ju myndig och allt! Skit kul! Då jäklar ska jag ut på puberna och ha kul:)

Imorgon är det avslutning på agilityn:( Det har verkligen varit hur kul som helst. Deppe har blivit grymt bra! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0