Sommar!

Nu var det rejält länge sedan jag skrev här i bloggen men ibland blir det bara så. Jag har egentligen inte gjort så mycket förrutom att jag firade midsommar hemma med familjen. Sedan har ju vädret varit ganska bra några dagar så då har det bilvit bad med voffsingarna. Jag har också varit på bio (sex and the city) och shoppat lite kläder och grejer. Jag har gjort lite sånt där som man gör när man egentligen har alldeles för mycket dö tid. Jag skulle från början befunnit mig på playan i Spanien men olyckligtvis blev resan inställd:( Sånt är livet då blir det ändrade planer. Men vovvarna trivs med långpromenaderna och det lite lugna sommarlivet hemma. Jag har faktiskt varit duktig och läst en tjock bok också så endel har jag hunnit med.
Igår träffade jag Karro och super glada voffsingen King som var överlycklig över att få träffa mina hundar. Vi tränade lite med hundarna och sedan efter träning och bad tog jag en lååång sväng på två timmar med hundar som var rejält utmattade när vi kom hem. Sen kom Frillan över som nu för tiden är ganska ofta hemma hos mig! Kul! Vi har dessutom joggat idag så vi är inga latmaskar utan hurtiga som tusan! Hahhaha Om en halvtimme ska jag träffa Frillan så ska vi köpa picknik och dra oss ner till hundängen dit för hoppningsvis Karro också kommer för lite träning och bad!:)
Hoppas ni andra har en trevlig sommar:)

Alltid lika glada Deppe med kotten i munnen!


Leo har blivit nerklippt!


Leo heter numera "Muubää"


Här har vi en gluffshund som gärna tar lite av mammas mat! hahah


Massa med gooda jordgubbar har jag stoppat i mig:)


Mamma njuter av gubbarna!


En tröt Leo på längsväng igår!


Kan man ha en längre tunga?Jag tror att Deppes slåt alla rekord!


Här kommer Leo med pinnen:)


Lite rusk efter badet kan vara skönt:)


Kommentarer
Postat av: Vanessa & Singha

Jomen självklart! Vi kan väl höras av på telefon så kan vi bestämma ett datum :)



Kram

2008-06-27 @ 11:30:00
URL: http://www.freewebs.com/aussiebus
Postat av: Karro och King :)

Tjo hej :) Ja gjorde en liten länkbanner till er :) Inget speciellt, men iaf så man kan länka hit :) Du kan väl kika in och godkänna den, den finns hos oss under freestylelänkar.

Kram från oss :)

(du får uppdatera lite oftare här:P)

2008-06-28 @ 16:36:22
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Karro och King :)

Va kul att du gillade den :) Så mkt lättare när man ska hit om man bara kan klicka där :) Kram

2008-06-28 @ 16:53:08
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Elin & Sheela

Ja, jag kommer till world dog show.. :)

2008-06-29 @ 12:13:02
URL: http://elinochsheela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0