Skojsigt med sommaren!

Igår var det härlig grillkväll hemma hos Karro, Jensa, King, Pärlan, Aladdin, Whoopi och fiskarna. Vi i styrelsen blev bjudna på en underbart god middag bestående av: spett med lax, marulk, tonfisk, tigerräkor, kött i marinad, soyakorv, paprikor och svamp. Till de fantastiskt goda spetten serverades potatis med sparris och morötter samt en sallat bestående av pinjenötter, tomater och jordgubbar! Så goott! Och sist men bland det viktigaste fick man doppa dem goda spetten i tre olika såser! Mums ni kan ju gissa att jag blev mätt och belåten. Det serverades också gott vin och läsk:) Mötet var till för att planera våra roliga hundläger i sommar men mycket snack gick åt till helt andra saker!hahahh

Idag har jag varit i skolan för ett sista handledarmöte och sedan shoppade jag loss i det härliga sommarvädret. Jag shoppade nog lite väl mycket idag! Men men ibland måste man få unna sig nya saker:) Snart ska jag iväg med vovvarna för att hälsa på mormor på äldreboendet Krysmynta. Hon blir så glaaad när man kommer på besök och speciellt när de små griseknoarna följer med! Sen blir det lite myskväll hemma hos Johanna med Sara! Hoppas ni får en trevlig torsdagskväll:)

Här kommer bilder från grillkväällen:) Sorry Mimmi hoppas det är okej att jag snor dina bilder!


Här står vi vid grillen och väntar på den gooda maten!

Jag och Mimmi:)

Nästan hela gänget sitter vid soffan hos Karro!

Fin bild!

Karro och sötis katten Whoopi:)

Alla deras katter kan sitta fint! Så gulligt!

King tränar på att stå på händer! Den nya trenden inom hundvärlden!

Whoopi dricker vatten från akvariet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0