Nationaldag på skansen:)

Igår var det firande av Yoggies födelsedag på skansen tillsammans med Ida! Det vart riktgit mysigt med det fina vädret. Åå gud vilka små söta björnungar de hade på skansen! Herretjissen! jag blev helt tagen när de lekte hejvilt:) Jag hann också med en sväng till kungsan med mamma och Carro vilket var trevligt men guuud så mycket människor!!!

Idag åt jag lunch med Ida och Yoggie i stan på Jensens vilket var mysigt, jag fick ett par jätte söta örhängen av Ida i och med att hon inte kan komma på min födelsedagsmiddag:) Tack! Sedan drog vi till Åhlens och jag handlade lite. Ja nu ska jag snart städa vårt stoora hus:( Usch jag orkar inte!!! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0