Min 18-årsmiddag:)

Ja i måndags hade jag en trevlig middag hemma hos mig med roliga människor! Jag fick jätte fina presenter! TACK! Det blev inte så mycket göra men snacket gick snabbt hos alla bjudna! Jag hoppas alla fick en trevlig kväll med gott att äta! Jag vill också tacka min lilla syster enormt! Hon hjälpte till så mycket! Min syrra är helt fantastisk!!! Jag har fått helt fantastiska presenter av henne och jag vet inte hur jag ska tacka henne nog!

Ja det är ganska kul att vara 18 år man känner sig lite större liksom fast jag har nog inte smällt allt ännu med presenter och mysigt folk! jag lever i en liten sagobubbla tror jag!

Idag var jag ut på stan med Karro för att köpa roliga saker till sommarlägrena och fixa utskick så att alla medlemmar vet att det går att anmäla sig till de helt sjukt  roliga lägrena! Vi fick ihop jätte spännande skoj:)

Imorgon ska det firas här hemma med kalas för både min lilla syrra som fyller 15 år och min födelsedag ska firas av familjen:) Jag och carro har 3 dagar och 3 år mellan varandra! Kul!

Här kommer lite bilder från festen:

Flum Mimmi, karro och Danni:)


Sara, Yoggie (Astrid) & Frillan (Frida)


Issa kämpar med potatisen:)


Hahha


Jag hittade Carro på blindbock!


ojskibojski man ser lite rolig ut när man öppnar presenter:)


Vad kan man finna i det här paketet då?


Sara och Frillan! Hahha Knäppisar!





Lite av folket:)

Kommentarer
Postat av: yoggie

TAck själv du för en super trevlig kväll. God middag och vilka trevliga vänner?! Jag hoppas att du inte blev allt för sur för avslutningen. Det var nog ett missförstånd. Mitt fel och jag är ledsen. hmm.. Ja, nu är det sommarlov! Hoppas du får det bra uppe i dalarna så ses vi om typ 2 veckor......

Puss

2008-06-11 @ 21:53:24
Postat av: Karro och King :)

Haha.. fina bilder ;) Kul det var, tack igen :) Och kul vi hade idag, ja luktar fortfarande gott :) Kram GoodNatt :)

2008-06-11 @ 22:49:31
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Danni

Hoppas att du blev glad över vår alldeles speciella present ^^



Kraaam

2008-06-12 @ 18:06:49
URL: http://www.shiningstars.se
Postat av: Mimmi

asså. Man är ju så jävla het! :P



Hoppas du får det roooligt i dalarna! Så ses vi sen i början av juli.



kramilikrami



www.benjy.se.nu

2008-06-15 @ 02:25:54
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0