Mår dåligt men håller på att bli bättre

Idag vaknade jag upp illamående samtidigt som hela kroppen kokade. Jag hade självklart blivit sjuk, så typiskt när vädret var så fint idag. Jag har legat  i sängen hela jäkla dagen och bara mått piss. Det är nu när solen börjar gå ner som jag känner mig lite bättre. Ååh nee nu orkar jag inte skriva mer. Detta var ett ganska kort inlägg...men men imorgon blir det en roligare dag. Först blir det att åka till skolan för ett sista handledarmöte och sedan ska vi ha styrelsemöte hemma hos Karro med grillning. Underbart hoppas det bli fint väder imorrn:) Kramis

Kommentarer
Postat av: Sara G

Krya på dig!! =)

2008-06-04 @ 14:57:15
URL: http://jagsarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0