Linköping resan!

Ja igår väldigt tidigt på morgonen drog jag och Deppe ner till Linköping. Vi åkte med Karro, Jensa och självklart mysiga hunden King. Det tog ganska lång tid men när vi var på plats hade de gjort i ordning en stor ring mitt på ett torg. Det var lite häftigt:) Jag kände på mig att Deppe var ganska mycket ur kontroll och som sagt när vi gick in i ringen började han att lira iväg på egna fartfyllda äventyr. Det blev lite sniffande och nosande varstans. Vi fick i alla fall ihop de obligatoriska rörelserna:) Konstigt nog trots ett ganska rejält fiasko till program så slutade vi som 7 av 11 tävlande med 59 poäng. Kul!
Karro och King var ju betydligt bättre de är ju även uppflyttade i klass 2. De brakade till med ett kanonprogram och slutade som segrare:) Grattis!!!

Efter tävling i city körde bilen vidare mot deras hundklubb som mer liknade en ladugård! hahah Det var riktigt varmt och hett! Vi åt lunch ute på de fina ängarna vilket var väldigt trevligt:) Vi var startnummer fyra och redan när jag började vårt program sprang Deppson iväg för att ha kul på egen hand! Jag bara säger att denna vovve har sina egna sidor. Vi slutade som 9 av 16 tävlande med mindre poäng lite över 54 poäng vilket inte är något att skryta men vi var värda de låga poängen. Han var verkligen ur kontroll den lille tokstollen! Karro och king körde även här ett riktigt lyckat program och kom på en andra plats:)

Det var helt sjukt men vi var inte hemma förrän klockan 22:00 så ni anar inte hur jäkla trött jag var efter all sol! I och för sig stannade vi till för att käka middag men ändå! Vilken heldagsutflykt! Tack Karro, Jensa och King för det mysiga resesällksapet!

Det var lite sjukt men trots min trötthet begav jag mig direkt till en födelsedagsmiddag som jag missade, den började nämligen klockan 18:00. Jag hade ju köpt presenter så det blev bäst så. Jag hade inte träffat alla på länge heller! Det vart jätte trevligt och vi ett snåret ramlade jag ner i min säng! Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kul ni verkar ha haft (har snakcat med karro också)



Lilla deppsson, haha. Låter som ni kämpade på bra! övning ger framgång =) Vill se bilder!kram

2008-06-01 @ 23:23:04
URL: http://benjy.se.nu
Postat av: Karro & King :)

Haha.. så du orkade dig vidare till festen! Vi bara trillade ihop i sängen och somnade på nolltid :) Supertack för en jättetrevlig resa :D Oj va vi hann babbla om allt möjligt :) Grattis till er oxå, ni var superduktiga och du är ett föredöme ute på plan :) Kramar på er och hoppas ni har det bra i solen och att vi ses snart igen :)

2008-06-03 @ 11:24:09
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0