Lilla syrran 15 år!

Idag fyllde Carro hela 15 år! Hon håller på att bli en stor flicka:) Jag gav henne ett par örhängen, målafärg och en heldag med mig på stan med bio och middag! Det ska bli riktigt mysigt:)
På förmiddagen var jag ute på en långsväng ut på Hellas Gården med Frillan och alla fyra vovvarna:) Det finns verkligen riktigt härliga slingor i skogen man kan gå. Vi kom ändå bort till Skarpnäck! Vi gick totalt 2 timmar! Riktigt bra jobbat.

Efter att jag kom hem firade vi senare på kvällen min och Carros födelsedagar tillsammans. Jag fick jätte fina presenter bland annat massa pengar och en mycket god parfym:)

Imorgon åker jag upp till Dalarna med Deppe för att ställa ut honom på lördagen och sedan stannar jag kvar på en cavalierkennel till på onsdag bara för att slappa, promenera, grilla, bada och äta supergod mat! Riktigt härlig svensk sommar! Jag hoppas verkligen att det blir super väder! Här kommer lite bilder från ikväll:

Mormor, jag, pappa och lillsyrran:)


Mamma köpte fina blommor till mig och Carro!


Min underbara mamma!


Mamma hade bakat en mumsig chokladtårta men tyvärr hann jag inte fram med kameran förrän ljusen slocknat:(


Jag fick ett jätte sööt disneykort!

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Halloj, är du hemma nu? Du får blogga lite om hur du haft det :) Tänkte om vi kankse kunde träffas någon dag nere på klubben och träna lite? Kram kram :)

2008-06-19 @ 00:08:32
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0