Hellas gården o sommarplaner:)

Jag har precis kommit hem från Hellas gården efter en två timmars lång promenad med familjen och vovvarna! Mysigt:) Hundarna är verkligen motionerade! Imorse var jag å sprang med mamma också så här är vi inga latmaskar! Hahha

Imorgon ska jag träffa Igge på wienerkondiset och sedan blir det hem och förbereda inför agilitytävlingen. Jag tänke kanske bege mig ner till klubben imorgon bitti för att träna lite mer slalom men vi får se hur mycket jag orkar. Jag ska nämligen städa halva huset också:(

Vi i familjen har tänkt tågluffa runt i europa så nart kanske jag sätter mig på ett tåg mot världen. Vi tänkte först åka till Berlin och sedan fortsätta mot Wien och ner mot medelhavet:) Det låter jätte spännande så jag hoppas att det blir av. Men tyvärr kan jag inte vara ledare på daglägret ifall jag åker men inget är ju bestämt ännu. Det vore kul o jag kom iväg någonstans i sommar! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej du kan inte komendera lr skriva i min gästbok för min hemsida gick sönder ;/ :P

Jag vill oxå åka till klubben men ja tror inte jág hinner för jag måste storstäda mitt rum om min valp ska få sova där ^^ Vad tråkigt att du kanske inte 'är ledare p ådaglägret ;/ Men jag är ju iförsejj med på nattlägret :p

Aja, hadet bra! :) Kram!

2008-06-30 @ 15:24:42
URL: http://freestylefreaks.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0