Agillitytävling

Idag har jag varit heeela dagen ute på SSBK i Ågesta tillsammans med hundpolarna för att tävla i agility. Det var dock alldeles för varmt om man får skylla på nått så mina hundar var ju helt borta!Hahah

Igår städade jag nästan halva huset vilket jag snart ska slutföra, dessutom hade jag lite skönhetsbehandling med ansiktsmask:) Det var väldigt skönt:) Ja imorgon är det min födelsedag så då blir det kalas hemma hos mig vilket ska bli hur skoj som helst!!! Jag hoppas att min 18-årsdag blir lyckad!

Här nere kommer lite bilder från igår + några exklusiva bilder från idag*
Igår fick Leo ett nytt ben vilket var väldigt uppskattat men vilken min!hahha


Han är verkligen bara för sööt denna lille herre! Kolla tungan!


Deppe var stygg pojke och snodde med all glädje benet från Leo!


Det var riktigt varmt ute på SSBK idag:)


Jag och Deppson i solskenet:)


Puss på dig min lille agilitystjärna*


De sista tre bilderna är tagna av proffsfotografen Karolina Niczko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0