Helkväll på SSBK:)

Som tur är så finns det snälla människor på denna jord!!! Jag blev erbjuden skjuts av både Anki och Vanessa vilket var super snällt:) Tack för att ni ställde upp. Det blev så att jag åkte med Anki (Linnis mamma) som otroligt nog tog en pinne i hoppklassen:) Grattis! Jag själv kom på en trettonde plats med Deppe i hoppklassen på grund av att slalomet inte sitter men jag blev otroligt häpen när han sprang ett strålande slalom i agilityklassen men vägrade att gå upp på vippen? Snacka om surt! Tänk om han bara hade velat! Men jag är ändå super nöjd:) Deppson har så roligt ute på banan!

Imorgon ska jag träffa Vanessa o hennes aussi Singha vi ska nämligen träna lite på förmiddagen på klubben:) Sen blir det sista tävlingsdagen, vilket är ganska skönt jag börjar bli trött o måste ladda upp inför World dog show! Jag ska nämligen ställa ut en annan cavalier på torsdagen om busstrejken slutat och på fredag är det Deppson som ska i utsällningskopplet! Ja o man måste ladda sig inför alla super härliga freestyleprogram som ska avnjutas på plats! Stort lycka till alla tävlande! Jag har inte kunnat fota mig själv på planen så jag hoppas Karro att det är ok att jag snor lite bilder från din blogg! De är bara för fina:)

Vi kämpar i slalomet!

Foto: Karolina Niczko

Ganska cool bild va?

Foto: Karolina Niczko

Kommentarer
Postat av: Erika

Dumma bussstrejk asså^^ haha, jag skulle åka till klubben idag så kom ja på det så fick min käre mor sjussa mej ;)

Hare bra Hej!

Kram!<3 :)

2008-07-01 @ 23:18:14
URL: http://freestylefreaks.webb.se
Postat av: angelica

Hej ! Kul att du också har cavalierer ! alltid kul att se andra som har !Dina är verkligen fina ! :) jag kör också agility med min =) ha de bra ! KRAM

2008-07-02 @ 21:34:01
URL: http://freewebs.com/3bushundar
Postat av: angelica

Hej , kan jag länka till din blogg ? isf har du ngn banner då ?=) hehe ha de bra ! :) kramiz

2008-07-02 @ 21:47:35
URL: http://freewebs.com/3bushundar
Postat av: Elin & Sheela

Lycka till med att ställa ut Molly imorrn! :D

2008-07-02 @ 22:00:18
URL: http://elinochsheela.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0