Agilitytävlingar och busstrejk!!!

Det här funkar ju bara inte! Hur faan ska jag kunna ta mig till agilitytävlingen ikväll utan bil? Åå om det vore någon där ute som också ska tävla eller bor i farsta eller nära SSBK som skulle vilja hjälpa mig att ta mig dit! Ja annars blir det bara bortkastat 110 kronor så där i sanden på grund av en jävla strejk! Åh ja blir bara så sur!

En sak är i alla fall bra och det är att lille Leo varit halt ett 2 dagar nu men äntligen börjar det se mycket bättre ut:) Dessutom är interrailkorten till Europa köpta och den 9 juni beger jag mig ut med familjen för att upptäcka nya spännande saker:) SUPER SKOJ:) Dessvärre måste jag åka hem själv men sånt är livet när inte mamma o Carro har något roligt nattläger som väntar där hemma:) Det får man ju bara inte missa!

Så ja utroper en gång till finns det någon som ska ta sig till en agilitytävling i kväll på ssbk? Hoppas alla får en fin dag!  Nu ska mina voffsingar ut på promis!

Lite härliga bilder från Dalarna:) Jag o Deppson i pluret!


Deppe:)


Jag o Deppe på utställningen i Avesta:)


Ja e överlycklig över Deppes fina framgång i uttällningsringarna!!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

såg bilder på dig å deppe på karros blogg, så antar att ni kom dit. hur gick det?

ochhur gick det på utställningen? (vet inte vad ett rosa band betyder)



Hoppas allt är toppen med dig! Kom nyligen hem.. ursch. Vill inte vara hemma.



Men vi ses på wds! kraaaaaaaaam

2008-07-01 @ 18:36:13
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Nattie

Till Mimmi: Vi blev diskade i slalomet igår, idag kom vi på trettonde placering och i agilityklassen ville inte Deppson gå upp på vippbrädan tyvärr:( men han gjorde ett felfritt slalom som tur är! På utställningen kom han tredje bästa hane i sin klass med CK (certifikatkvalité) Det var super skoj!



Hoppas allt är super med dig o Benjy! Vi syns på mässan:) Kramisar

2008-07-01 @ 22:46:45
Postat av: Elin & Sheela

Kul att det gick så bra på utställningen med lilla Deppe! :)

2008-07-01 @ 22:48:11
URL: http://elinochsheela.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0